Vue normale Vue MARC vue ISBD

Marketing / Roger Kerin, Steven Hartley, William Rudelius. [ Livre]

Auteur principal: Kerin,, Roger.Auteur secondaire: Hartley,, Steven.;Rudelius,, William.Langue : anglais.Pays : ??.Mention d'édition: 9th ed.Publication : New York : McGraw-Hill/Irwin, 2009Description : 742 p.; ; 28 cmISBN : 0073404721; 9780073404721.Dewey : 658.8, engSujet - Nom commun: Marketing
    classement moyen : 0.0 (0 votes)
Type de document Site actuel Cote Statut Notes Date de retour prévue
 Livre Livre Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
2ème étage
658.8 KER (Parcourir l'étagère) Exclu du prêt New
 Livre Livre Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
2ème étage
658.8 KER (Parcourir l'étagère) Exclu du prêt New

Marketing, 9/e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty—from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program.

Il n'y a pas de commentaire pour ce document.

Connexion à votre compte pour proposer un commentaire.

© tous droits réservés 2023 | Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat
Site web http://bums.univh2c.ma/
E-mail : bibliosekkat@univh2c.ma
Tél : +212 666 036 169 / 666 035 560

Propulsé par Koha