Marketing / Roger Kerin, Steven Hartley, William Rudelius. [ Livre]
Langue : anglais.Pays : ??.Mention d'édition: 9th ed.Publication : New York : McGraw-Hill/Irwin, 2009Description : 742 p.; ; 28 cmISBN : 0073404721; 9780073404721.Dewey : 658.8, engSujet - Nom commun: MarketingType de document | Site actuel | Cote | Statut | Notes | Date de retour prévue |
---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat 2ème étage | 658.8 KER (Parcourir l'étagère) | Exclu du prêt | New | |
Livre | Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat 2ème étage | 658.8 KER (Parcourir l'étagère) | Exclu du prêt | New |
Survol Bibliothèque Universitaire Mohamed Sekkat Étagères , Localisation : 2ème étage Fermer le survol d'étagère
658.8 FLO MESURER L'EFFICACITÉ DU MARKETING DIGITAL | 658.8 HEL Marketing | 658.8 HEL Marketing | 658.8 KER Marketing | 658.8 KER Marketing | 658.8 KOT Marketing management | 658.8 KOT MARKETING MANAGEMENT |
Marketing, 9/e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty—from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program.
Il n'y a pas de commentaire pour ce document.